Dotazy

Jak rychle mi objednávku doručíte?

Většinu objednávek doručíme do 24 hodin. Klíč je jednoduchý – pokud objednáte do 14:00, stihneme expedovat ještě ten samý den a objednávka je u vás doma následující pracovní den :-)

Dostanu k zakoupenému zařízení nějaké příslušenství?

Ano, k notebooku dostanete napájecí adaptér a potřebný kabel. U předváděcích modelů je vše zabaleno v originální krabici. K repasovaným stolním PC dostáváte všechnu potřebnou kabeláž rovněž zdarma. Současně ke všem zařízením dodáváme licenci Windows zdarma. Systém bude již nainstalován pro nového uživatele s veškerými potřebnými ovladači. A to už nějaký ten čas a nervy ušetří že? :-)

Co je TO předváděcí Zboží?                        

Předváděcí modely, které prodáváme ve spolupráci se značkami Lenovo, HP, ASUS a ACER pochází přímo od samotných výrobců. Předváděcí model je v tomto programu definován jako notebook, který byl krátkodobě vystaven buď na předváděcí akci, nebo veletrhu. Rovněž pod tuto kategorii spadají notebooky ze zrušených nebo vrácených objednávek či "nadvýroby" pro firemní klienty výrobce. V 99 % případů nenesou známky použití. Jsou zabaleny v originální krabici s veškerým příslušenstvím. Některé kusy jsou dokonce i s fólií na displeji atd. Většina produktů má klávesnici počeštěnou pomocí vinylových polepů v barvě a designu klávesnice.

Na všechny produkty se vztahuje plná dvouletá záruka společně se službou warranty pickup service. V případě jakýchkoliv problému během záruční doby si stačí zavolat na linku servisu dané značky, kdy následně dojde zdarma k vyzvednutí a vyřešení veškerých problémů. Notebooky dodáváme vždy předinstalované a to s veškerými ovladači - stačí zapnout :-)
Všechny tyto notebooky naleznete v kategorii "Předváděcí“ viz tento odkaz:
https://www.pocitarna.cz/predvadeci/

Co je to repasované zboží?

Často se setkáváme s mylným přesvědčením, že repasovaný notebook znamená vždy opravený nefunkční notebook - podobně jako například repasované turbo do auta apod. Nemusí to ovšem vždy být tak. U nás pod pojmem repasované zařízení hledejte plně funkční notebook nebo PC, který byl 2x důkladně otestován zátěžovými testy na kompletní funkčnost, vyčištěn a byl mu reinstalován systém Windows, což je hlavní část repase. Od našich dodavatelů je možné nakupovat pod 5 různými označeními kvality. My nakupujeme pouze tzv. A třídu, tedy nejlepší možný stav. Známky používání u této A třídy jsou většinou minimální, někdy dokonce těžko postřehnutelné. Záleží nám na spokojených zákaznících a ti žádné velké škrábance a jiné estetické vady netolerují :-)

Jejich reakce si lze ověřit například na našich stránkách v referencích: http://www.pocitarna.cz/nase-reference/
Na našem FB profilu v recenzích: https://www.facebook.com/pocitarna/?fref=ts
Nebo na stránkách heureky: http://obchody.heureka.cz/pocitarna-cz/recenze/
Stav notebooku je i ilustrován na fotkách u produktů, kde se snažíme dávat vždy naše reálné fotky.

Jsou klávesnice v CZ jazyce?

Klávesnice je počeštěná pomocí vinylových designových polepů, které jsou velmi kvalitní - necháváme si je dělat na zakázku. Vždy barevně ladí s podkladem. Počeštění je samozřejmě zdarma a automatické ke každému notebooku :)

Odkud pochází repasovaný notebook, stolní počítač?

U nás v POČÍTÁRNĚ repasované notebooky a PC nakupujeme přímo od zahraničních leasingových společností, které je jako nové pronajímaly do různých firem. Nevykupujeme zařízení od koncových uživatelů, přes bazary apod. Mimo vysoký standard kvality nám tento proces nákupu umožňuje nabídnout zákazníkům bezkonkurenční cenu. Vynecháváme totiž veškeré mezičlánky v obchodním řetězci, jako jsou importéři, velkoobchody, dealeři a jiní prostředníci. Neméně důležité je, že se o ušetřenou marži s našimi zákazníky rádi podělíme. Přeci jen, i v tom je naše konkurenční výhoda! :-)

Jak je na tom baterie?

Stav baterie je u předváděcích modelů na 99% původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.
U repasovaných notebooků se pohybuje kapacita mezi 60-99%. Pokud baterie nesplňuje tuto podmínku, je buď vyměněna, nebo prodávána v "B kategorii" se slevou. Neradi bychom zákazníky uváděli v omyl. Proto výdrž baterie v hodinách neuvádíme. Výdrž v čase se totiž může výrazně lišit s ohledem na aktuální způsob využívání. (Plný výkon, vysoký jas, hraní her apod. vs úsporný režim, práce ve wordu atd.) 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Kromě naší kamenné prodejny v Brně, kde Vás vždy rádi uvítáme, nabízíme různé další možnosti dopravy. První a řekli bychom komfortnější je kurýr. Zásilku zasíláme jako balík do ruky na Vámi zadanou adresu, zaslaný křehce a s předchozím tel. avízem od kurýra. Poté je možné si nechat poslat objednávku na pobočky České pošty, Zásilkovny nebo na výdejní místa PPL parcel shop - více jak 1500 míst po celé ČR. Tyto možnosti jednoduše zvolíte během procesu objednávky v košíku :)

Zásilková služba - PPL (Doručení i v Sobotu)               89 Kč   (Doručení i v Sobotu) 

Zásilková služba - PPL ParcelShop              89 Kč

Osobní odběr           ZDARMA

Zásilková služba - GEIS           100 Kč  

        100 Kč   (Balík na poštu) 

        100 Kč   (Balík do ruky) 

Zásilkovna                              79 Kč  

  

Lze koupit na splátky?

Ano prodáváme i na splátky. Stačí v procesu objednávky zvolit možnost platby “Nákup na splátky - iplatba.cz“. Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko “Zaplatit na splátky“ Poté dojde k přesměrování na stránky firmy Cofidis, kde si vyberete možnosti splácení a zadáte své údaje. Pro dokončení objednávky je potřeba tento proces dokončit. Společnost Cofidis následně půjčku vyhodnotí a dává nám i Vám vědět, jestli ji schválila. Pro výpočet splátek a jednotlivých možností, jsou u produktů vždy k dispozici splátkové kalkulačky. Více informací k dokladům a podmínkám získání úvěru naleznete zde: https://www.pocitarna.cz/nakupnasplatky/

Jaké jsou podmínky nákupu na IČ?

Jsme plátci DPH, čili si ho můžete odečíst. Záruku pro podnikatele držíme po dobu 1 roku. Rovněž nabízíme i našim obchodním partnerům zboží vyměnit do 14 dní bez udání důvodu.

Jak řešit případnou reklamaci?

Nastal nějaký problém? Něco není v pořádku? Velice nás to mrzí a buďte si prosím jisti, že vyvineme maximální úsilí, abyste měli své zařízení v pořádku co nejrychleji. I přes naše pečlivé testování se díky typové podstatě našeho zboží (elektronika) může nějaká výrobní vada projevit až časem. Pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefon. Je totiž možné, že Vám náš technik bude schopen poradit i na dálku. Často se některé problémy, zejména ty softwarové, dají řešit okamžitě a přes telefon nebo vzdálenou plochu. Ušetří to zejména Váš čas, který byste zbytečně strávili bez Vašeho zařízení. Pokud ovšem bude nutné zařízení poslat na reklamaci k nám, vězte, že se ji budeme snažit vyřešit co nejdříve. Jsme firma orientující se na zákazníka a nebereme to jen jako prázdné heslo. Víme, že Vaše spokojenost je spjata s perfektním servisem a uvědomujeme si to i u řešení reklamací.
Zboží prosím zašlete na naši adresu: POČÍTÁRNA.CZ, Zábrdovická 16a, Brno, 615 00

Prosím dbejte na pečlivé zabalení Vaší elektroniky.
Ztratili jste fakturu? S tím si nemusíte lámat hlavu, nevadí. Máme ji v systému.

K zásilce připojte průvodní dopis nebo můžete využít jednoduchého formuláře:

 Reklamační formulář

mohu odstoupit od kupní smlouvy/vrátit zboží?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně, nebo jim zboží nevyhovuje. Prosím kontaktujte nás, můžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Prosíme o zaslání zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno. Krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a přejete si zaslat peníze zpět. Napište nám prosím i číslo účtu, ať víme kam částku zaslat. Můžete využít i námi předpřipravený formulář, který si lze stáhnout zde:

Odstoupení od smlouvy