Dotazy

  Potřebujete s čímkoliv poradit?

Od toho jsme tu! Podívejte se prosím níže, na časté dotazy, které jsme pro vás přehledně zpracovali. Je text dlouhý? Mrkněte na naše videa!

Nenašli jste co jste hledali? Nevadí, napište nám na info@pocitarna.cz nebo použijte chatovací okno v pravém dolním rohu stránky.
Kolegové na naší zákaznické podpoře vám velice rádi poradí s jakýmkoliv vašim dotazem.


  Odeslat dotaz emailem

  Časté dotazy na dopravu

  Jak rychle mi objednávku doručíte?

Stačí, když si objednáte do 14:00, a další den bude balíček u vás. Pokud si ale přiobjednáte doplňkovou službu, expedice se o den pozdrží.

  Mrkněte na video


  Jak zboží balíte, aby došlo v pořádku a celé?

Velmi pečlivě! Krabice jsou vybavené speciálními proložky pro notebooky, které ho fixují na místě. K tomu přikládáme větší množství ochranných bubliny, aby byla vaše zásilka jako v bavlnce.

  Přejít na odpověď   Mrkněte na video


  Jaké jsou možnosti dopravy?

Buď se můžete stavit přímo na naší kamenné prodejně v Brně, nebo si nechte vše poslat na libovolnou adresu. Případně nějaký z pick-up pointů.


      Logo     

  Ceník dopravy   Mrkněte na video

  Časté dotazy na zařízení

  Adaptér a potřebné kabely?

U nás vždy dodáváme ke všem notebookům a počítačům potřebný adaptér a příslušnou kabeláž. Nemusíte tudíž nic navíc dokupovat. Případná výjimka je vždy výrazně uvedena u produktu.


  Co řadíme do předváděcího zboží?

Předváděcí modely pocházejí z propagačních akcí výrobců, nevyzvednutých a vrácených objednávek nebo nevyprodaných skladových zásob. Ať už ležely na skladě, nebo si udělaly výlet k nerozhodnému zákazníkovi, jsou jako nové. Často absolutně nepoužívané. Zkrátka jen vybalené a zabalené. Všechny modely navíc disponují českou klávesnicí. Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Vždy v barvě původní klávesnice tak, aby nebylo nic poznat.

Díky tomu, že jde o zboží přímo od samotných výrobců, nabízíme ho se vší parádou. Dvouletou zárukou i nervy šetřící warranty pickup servisem. Takže pokud se vám během 24 měsíců od koupi s počítačem cokoliv stane, vyzvedne ho u vás zdarma autorizovaný servis.

  Přečtěte si více o předváděcím zboží   Mrkněte na video


  Co řadíme do repasovaného zboží?

Je to vlastně high-endové zařízení za low-endové ceny. V překladu tak získáte maximální výkon a životnost za minimální ceny. Přístroje pochází z kanceláří velkých firem, které je měly v pronájmu. Aby jim všechno šlapalo, potřebují špičkové vybavení. Berou jen to nejlepší. To, co vyhovuje vysokým nárokům a přežije každodenní užívání. Pod drobnohledem je naprosto všechno. Od kvalitní konstrukce až po hi-tech komponenty. Každý stroj sami navíc podrobujeme sérii testů. Výkonnostních i zátěžových. Do prodeje se nakonec dostanou jen ty, které jsou plně funkční. Musí běžet jako na drátkách a jediná přípustná vada je ta estetická.

  Přečtěte si více o repasovaném zboží   Mrkněte na video


  Máte i servis notebooků a telefonů?

Ano. A nejen jich. Opravujeme i stolní PC a tablety. Zkrátka elektroniku, kterou disponujeme na našich stránkách. Pokud budete mít o naše servisní služby zájem, kontaktujte nás a my vám opravu naceníme. U složitějších případů provedeme zdarma analýzu problému a poté navrhneme možný postup opravy.

  Ceník oprav Apple iPhone   Mrkněte na video


  Jaký je původ repasovaných zařízení?

Pochází přímo od zahraničních leasingových společností. V žádném případě nevykupujeme zařízení od koncových zákazníků.

  Mrkněte na video


  Dle čeho řadíme telefony?

Jako u všeho, co nabízíme, jde o cenově zvýhodněné modely. Vždy ale stoprocentně funkční – ať už se bavíme o repasech, nebo předváděcích modelech.

Pro snažší orientaci řadíme zařízení do 3 kategorií a to přesnějí A, B a C. Přesný popis kategorií se dozvíte ve videu pod tlačítkem níže.

  Mrkněte na video

  Časté dotazy k nákupu

  Dostanu k zakoupenému zařízení i příslušenství?

V balení naleznete vždy všechny potřebné kabely a adaptéry.
Tedy i u každého notebooku je vždy automaticky napájecí adaptér. Předváděcí zařízení je vždy v originální krabici. Každé zařízení Vám příjde plně nainstalované a aktualizované. To vám ušetří peníze ale hlavně váš čas.

  Mrkněte na video


  Je klávesnice v češtině?

Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Necháváme si je dělat na zakázku vždy tak, aby design odpovídal původnímu zařízení. Vydrží a na první pohled jsou v podstatě k nerozeznání.

  Mrkněte na výběr   Mrkněte na video


  Jak je na tom baterie?

U nás se výdrž baterie v hodinách nedozvíte. Výdrž se totiž může značně lišit. Procenta z původní kapacity jsou transparentnější a rozhodně ne zavádějící.

Stav baterie u předváděcího zboží je na 99 % původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.

U repasovaných modelů se pohybuje kapacita mezi 60–99 %.

  Mrkněte na video


  Jaké jsou podmínky nákupu na firmu?

Díky tomu, že jsme plátci DPH, můžete si nákup vložit do nákladů a DPH tak odečíst. Podnikatelům nabízíme záruku 1 rok vyjma business modelů. U těch platí uvedená záruka 3 roky.

Naši obchodní partneři navíc mohou vyměnit zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

  Mrkněte na video


  Nákup na splátky

Pro nákup na splátky stačí v procesu objednávky zvolit možnost platby “Home Credit splátky“. Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko “Zaplatit na splátky“ Poté dojde k přesměrování na stránky firmy Home Credit, kde si vyberete možnosti splácení a zadáte své údaje.

Pro dokončení objednávky je potřeba tento proces dokončit. Společnost Home Credit následně půjčku vyhodnotí a schvaluje.

  Přečtěte si více   Mrkněte na video


  Zpětný odběr

Ovšem i tyto zařízení jednou doslouží. Rádi bychom vám nabídli způsoby, jak pohodlně a zdarma odstranit svá nepoužívaná elektrozařízení a baterie.

  Přečtěte si více

  Časté dotazy na reklamace

  Jak řešit případnou reklamaci?

Předně s námi. Věřte, že nás jakýkoli problém skutečné mrzí a vše se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Jestli objevíte jakoukoli závadu, kontaktujte nás. Stačí napsat e-mail nebo zavolat. Často jde totiž jednoduché softwarové chyby, s kterými vám poradí náš technik i po telefonu. Díky tomu ušetříte čas, který byste museli trávit bez vašeho zařízení.

Když to ale nepůjde a přístroj budete muset zaslat k nám, uděláme vše proto, aby byl co nejdříve zpět u vás. Ale nebojte, nikdy ne na úkor servisu a opravy. Přístroj pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbal a byl dostatečně vypolstrovaný. Bublinkové fólie, polyesterové proložky nebo zmačkané noviny. Zamezíte tak nechtěnému poškození při přepravě.

Zboží zašlete na naši adresu:

POČÍTÁRNA.CZ
Vlkova 1a
628 00 Brno

S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji v systému a vy nic tisknout nebo posílat nemusíte.

  Reklamační řád   Vzorový formulář   Mrkněte na video


  Mohu odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží?

Samozřejmě, že ano. Je jasné, že člověk se ne vždy strefí. Pokud je to i vás případ, zkuste nás, prosím, kontaktovat. Můžeme vám pomoci vybrat takový přístroj, který už pro vás bude perfektní. A rovnou zařídíme výměnu.

Jestli ale budete chtít zboží skutečně vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení. Ideální je vše zaslat v původním obalu a krabici. Zařízení je tak perfektně chráněno a snižuje se možnost jeho poškození během přepravy. Do balíku vložte informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a uveďte číslo účtu, na které budete chtít zaslat peníze.

  Vzorový formulář   Mrkněte na video


  Jak zboží zabalit?

Potřebujete k nám zaslat zařízení na reklamaci, výměnu nebo vrácení? A nevíte si rady s tím, jak jej kvalitně zabalit, aby nedošlo k úhoně cestou? 

  Mrkněte na video návod