Všechny objednávky stíháme zpracovat a zboží je stále dostatek. Odesíláme standardně kurýrem až k vám domů. Aspoň trochu vám ty Home Office zpříjemníme :) #jsmeSvami

Dotazy

Dostanu k zakoupenému zařízení nějaké příslušenství?

To víte, že jo. V balení dostanete nejen přístroj, ale i všechny potřebné kabely a adaptéry. Předváděcí modely budou navíc zaslány v originální krabici. Zařízení vám přijde už s nainstalovaným systémem Windows a všemi potřebnými ovladači. To vám ušetří čas i peníze.

Jak rychle mi objednávku doručíte?

Jednoduše rychle. Většinu objednávek doručíme do 24 hodin. Stačí, když si objednáte do 14:00, a další den bude balíček u vás. Pokud si ale budete navíc přát nějakou doplňkovou službu (úprava konfiguraci či instalace navíc), může se stát, že kvůli tomu balíček odejde až další den. Víc jak dva dny ale čekat rozhodně nebudete. Abyste měli přehled, běží nahoře na stránkách nonstop odpočet do každé expedice.

Jak notebooky balíte, aby došly celé?

Pořádně a bezpečně, nebojte. Víme totiž, kolik toho takový balík musí zvládnout, než se k vám dostane. V krabicích jsou umístěné speciální proložky na notebooky, které ho fixují na místě. Efektivní tlumení nechtěných nárazů zase zajišťují bublinkové fólie

Co je TO předváděcí Zboží?                        

Předváděcí modely pocházejí z propagačních akcí výrobců, nevyzvednutých a vrácených objednávek nebo nevyprodaných skladových zásob. Ať už ležely na skladě, nebo si udělaly výlet k nerozhodnému zákazníkovi, jsou jako nové. Často absolutně nepoužívané. Zkrátka jen vybalené a zabalené. Všechny modely navíc disponují českou klávesnicí. Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Vždy v barvě původní klávesnice tak, aby nebylo nic poznat.

Díky tomu, že jde o zboží přímo od samotných výrobců, nabízíme ho se vší parádou. Dvouletou zárukou i nervy šetřící warranty pickup servisem. Takže pokud se vám během 24 měsíců od koupi s počítačem cokoliv stane, vyzvedne ho u vás zdarma autorizovaný servis.

Kategorie předváděcích notebooků:

Predvadeci A+
Jako nové. Bez jediného škrábance. Často se jedná o nadvýrobu, takže jsou mnohdy ještě originálně zabalené a naprosto netknuté.

Predvadeci A

Po vizuální i technické stránce jako nové. Body jim sráží pouze drobné vady z výroby nebo miniaturní přehlédnutelné známky užívání. Nejčastěji jde například o malé škrábance na spodní straně notebooku atd. Problém se ale nikdy nesmí týkat displeje. 

Predvadeci B
Béčko nabízí neuvěřitelné srážky z původních cen. A to jen kvůli drobným estetickým vadám. I tak jde ale pořád o zánovní zboží. Stačí říct a my vám konkrétní model s radostí nafotíme.

Co je to repasované zboží?

Je to vlastně high-endové zařízení za low-endové ceny. V překladu tak získáte maximální výkon a životnost za minimální ceny. Přístroje pochází z kanceláří velkých firem, které je měly v pronájmu. Aby jim všechno šlapalo, potřebují špičkové vybavení. Berou jen to nejlepší. To, co vyhovuje vysokým nárokům a přežije každodenní užívání. Pod drobnohledem je naprosto všechno. Od kvalitní konstrukce až po hi-tech komponenty. Každý stroj sami navíc podrobujeme sérii testů. Výkonnostních i zátěžových. Do prodeje se nakonec dostanou jen ty, které jsou plně funkční. Musí běžet jako na drátkách a jediná přípustná vada je ta estetická. 

V A kategorii tak najdete zboží, které vypadá skoro jako nové. Bez jakýchkoli výrazných vad na kráse. 

V B kategorii jsou pak modely, které neprošly našimi přísnými kritérii. Většinou na sobě mají nějaký škrábanec, sedřenou barvu nebo nepatrnou vadu na displeji. Vše ale vždy uvádíme u konkrétního modelu a na přání vám zašleme jeho aktuální fotografie. Béčka jsou ale přesto stále plně funkční, high-endová a navíc s obrovskými slevami.

máte i servis notebooků a telefonů?

Ano. A nejen jich. Opravujeme i stolní PC a tablety. Zkrátka elektroniku, kterou disponujeme na našich stránkách. Pokud budete mít o naše servisní služby zájem, kontaktujte nás a my vám opravu naceníme. U složitějších případů provedeme zdarma analýzu problému a poté navrhneme možný postup opravy. 

Ceník pro opravy telefonů Apple iPhone najdete tady

Je klávesnice v češtině?

Jasně. A ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Necháváme si je dělat na zakázku vždy tak, aby design odpovídal původnímu zařízení. Vydrží a na první pohled jsou v podstatě k nerozeznání. 

Odkud pochází repasovaný notebook nebo stolní počítač?

Z kanceláří. Spolupracujeme pouze s ověřenými leasingovými společnostmi, které naše repasy původně pronajímali velkým firmám. Nevykupujeme bazary, nebereme modely od koncových zákazníků. Nikdy. Díky tomu si držíme vysoký standard a zároveň nízké ceny. Odpadají nám totiž všechny ty mezičlánky, za které se běžně platí – importéři, velkoobchody, dealeři. Přesně díky tomu u nás můžete potkat maximum (kvality) s minimem (utracených peněz). 

Jak je na tom baterie?

U nás se výkon baterie v hodinách nedozvíte. Výdrž se totiž může značně lišit. Záleží na tom, na co zařízení užíváte, jak máte nastavený jas nebo jestli jste zapnuli úsporný režim. Procenta z původní kapacity jsou transparentnější a rozhodně ne zavádějící. 

Stav baterie u předváděcího zboží je na 99 % původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.


U repasovaných modelů se pohybuje kapacita mezi 60–99 %. Horší baterie měníme nebo přístroj zařadíme do B kategorie, kde je na něj výrazná sleva.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Buď se můžete stavit přímo na naší kamenné prodejně v Brně, nebo si nechte vše poslat na libovolnou adresu. Případně nějaký z pick-up pointů. Tam na vás zásilka vždy pár dní počká. 

Zásilková služba - PPL (Doručení i v Sobotu)             99 Kč  
(Možno zvolit i sobotní, či večerní doručení

Zásilková služba - PPL ParcelShop            99 Kč

Osobní odběr         ZDARMA

      119 Kč   (Balík na poštu) 

      129 Kč  (Balík do ruky) 

      89 Kč    (Balík do balíkovny) 

Zásilkovna 
79 Kč  

         99 Kč   

DPD  Pick up
dpd_pickup_logo_new 99 Kč  

  

Můžu u vás nakoupit na splátky?

Ano, můžete. Stačí jen pár kliknutí.

  • Až budete volit způsob platby, stačí zvolit "Nákup na splátky - iplatba.cz".
  • Po dokončení objednávky klikněte na tlačítko "Zaplatit na splátky" a vyčkejte na přesměrování.
  • Na stránkách Cofidis si zvolte možnost splácení a vyplňte své údaje.
  • Společnost Cofidis vše vyhodnotí a dá vám vědět, jestli vám půjčku schválila.

 

Abyste věděli, na kolik vás koupě na splátky vyjde, využijte splátkovou kalkulačku. Tu najdete u každého produktu. Více informací k dokladům a podmínkám získání půjčky naleznete tady.

Jaké telefony prodáváte? co znamená označení A, B nebo C? 

Jako u všeho, co nabízíme, jde o cenově zvýhodněné modely. Vždy ale stoprocentně funkční – ať už se bavíme o repasech, nebo předváděcích modelech. V balení vám vždy dorazí přístroj s adaptérem. U každého produktu navíc vyčtete, jestli je součástí i kompletní příslušenství a originální krabička. Pro snazší orientaci uvádíme 3 jakostní kategorie. 

icon_grade_A_pocitarna_

 

 

Kategorie A je ve špičkovém stavu nového kusu. Nejsou přípustné ani minimální estetické vady.  

icon_grade_B_pocitarna_

Kategorie B může mít  drobnou estetickou vadu. Většinou jde o nepatrný škrábanec na krytu nebo sedřenou barvu. Díky tomu ale jejich cena rapidně klesá. Vše je vždy uvedeno u konkrétního produktu. Včetně fotografií. 

icon_grade_C_pocitarna_

Kategorie C nabízí maximální slevy. Jde o telefony, na kterých jsou už patrné známky užívání. Stále ale neovlivňují funkčnost přístroje.

Jaké jsou podmínky nákupu na firmu?

Díky tomu, že jsme plátci DPH, si můžete nákup u nás odečíst z nákladů. Podnikatelům nabízíme záruku 1 rok vyjma business modelů. U těch platí uvedená záruka 3 roky. Naši obchodní partneři navíc mohou vyměnit zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Jak řešit případnou reklamaci?

Předně s námi. Věřte, že nás jakýkoli problém skutečné mrzí a vše se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Jestli objevíte jakoukoli závadu, kontaktujte nás. Stačí napsat e-mail nebo zavolat. Často jde totiž jednoduché softwarové chyby, s kterými vám poradí náš technik i po telefonu. Díky tomu ušetříte čas, který byste museli trávit bez vašeho zařízení.

Když to ale nepůjde a přístroj budete muset zaslat k nám, uděláme vše proto, aby byl co nejdříve zpět u vás. Ale nebojte, nikdy ne na úkor servisu a opravy. Přístroj pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbal a byl dostatečně vypolstrovaný. Bublinkové fólie, polyesterové proložky nebo zmačkané noviny. Zamezíte tak nechtěnému poškození při přepravě.

Zboží prosím zašlete na naši adresu

POČÍTÁRNA.CZ

Vlkova 1a

628 00 Brno

S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji za vás v systému. 

Využijte našeho vzorového formuláře:

 Reklamační formulář

mohu odstoupit od kupní smlouvy/vrátit zboží?

Samozřejmě, že ano. Je jasné, že člověk se ne vždy strefí. Pokud je to i vás případ, zkuste nás, prosím, kontaktovat. Můžeme vám pomoci vybrat takový přístroj, který už pro vás bude perfektní. A rovnou zařídíme výměnu. 

Jestli ale budete chtít zboží skutečně vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení. Ideální je vše zaslat v původním obalu a krabici. Zařízení je tak perfektně chráněno a snižuje se možnost jeho poškození během přepravy. Do balíku vložte informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a uveďte číslo účtu, na které budete chtít zaslat peníze.   

Můžete využít i námi připravený formulář:

Odstoupení od smlouvy

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.