Nejčastější dotazy

Jaké jsou možnosti dopravy?

Kromě naší kamenné prodejny v Brně, kde Vás vždy rádi uvítáme, nabízíme různé další možnosti dopravy. První a řekli bychom komfortnější je kurýr. Zásilku zasíláme jako balík do ruky na Vámi zadanou adresu, zaslaný křehce a s předchozím tel. avízem od kurýra. Poté je možné si nechat poslat objednávku na pobočku Uloženky (79 Kč) nebo na výdejní místa DPD pick up nebo PPL parcel shop - více jak 1500 míst po celé ČR (89 Kč). Tyto možnosti jednoduše zvolíte během procesu objednávky v košíku :)

Osobní odběr           ZDARMA

Zásilková služba - GEIS            89 Kč

Zásilková služba - PPL (Doručení i v Sobotu)               89 Kč   (Doručení i v Sobotu) 

Zásilková služba - PPL ParcelShop               89 Kč

Pobočky Uloženka                 Uloženka                89 Kč

DPD pickup       89 Kč

 

Co je TO předváděcí Zboží?

Předváděcí modely, které prodáváme ve spolupráci se značkami Lenovo, HP, ASUS a ACER pochází přímo od samotných výrobců. Předváděcí model je v tomto programu definován jako notebook, který byl krátkodobě vystaven buď na předváděcí akci, nebo veletrhu. Rovněž pod tuto kategorii spadají notebooky ze zrušených objednávek firemních klientů nebo "nadvýroby". V 99 % případů nenesou známky použití. Jsou zabaleny v originální krabici s veškerým příslušenstvím. Některé kusy jsou dokonce i s fólií na displeji atd.
Na všechny se vztahuje plná dvouletá záruka společně se službou warranty pickup service. V případě jakýchkoliv problému během záruční doby si stačí zavolat na linku servisu dané značky, kdy následně dojde zdarma k vyzvednutí a vyřešení veškerých problémů. Notebooky dodáváme vždy předinstalované a to s veškerými ovladači - stačí zapnout :-) Všechny tyto notebooky naleznete v kategorii "Předváděcí“ viz tento odkaz: https://www.pocitarna.cz/predvadeci/

Co je to repasované zboží?

Často se setkáváme s mylným přesvědčením, že repasovaný notebook znamená vždy opravený nefunkční notebook. Podobně jako repasované turbo do auta apod. :-) Nemusí ovšem tomu vždy být tak. U nás pod pojmem repasované zařízení hledejte notebook nebo PC, který byl 2x důkladně otestován zátěžovými testy na kompletní funkčnost, vyčištěn a reinstalován. Od našich dodavatelů je možné nakupovat pod 5 různými označeními kvality. My nakupujeme pouze tzv. A třídu, tedy nejlepší možný stav. Známky používání u této A třídy jsou většinou minimální, někdy dokonce těžko postřehnutelné. Záleží nám na spokojených zákaznících a ti žádné velké škrábance a jiné estetické vady netolerují :-)

Jejich reakce si lze ověřit například na našich stránkách v referencích: http://www.pocitarna.cz/nase-reference/
Na našem FB profilu v recenzích: https://www.facebook.com/pocitarna/?fref=ts
Nebo na stránkách heureky: http://obchody.heureka.cz/pocitarna-cz/recenze/
Stav notebooku je i ilustrován na fotkách u produktů, kde se snažíme dávat vždy naše reálné foto.

Odkud pochází repasovaný notebook, stolní počítač?

U nás na Počítárně repasované notebooky a PC nakupujeme přímo od zahraničních leasingových společností, které je jako nové pronajímaly do různých firem. Nevykupujeme zařízení od koncových uživatelů, přes bazary apod. Mimo vysoký standard kvality, který Vám vysvětlí následující téma níže, nám tento proces nákupu umožňuje nabídnout zákazníkům bezkonkurenční cenu. Vynecháváme totiž veškeré mezičlánky v obchodním řetězci, jako jsou importéři, velkoobchody, dealeři a jiní prostředníci... Neméně důležité je, že se o ušetřenou marži s našimi zákazníky rádi podělíme. Přeci jen, i v tom je naše konkurenční výhoda! :-)

Jak je na tom baterie?

Stav baterie je u předváděcích modelů na 99% původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.
U repasovaných notebooků se pohybuje kapacita mezi 60-90%. Pokud baterie nesplňuje tuto podmínku původní kapacity - viz výše, je buď vyměněna, nebo prodávána v "B kategorii" se slevou. Neradi bychom zákazníky uváděli v omyl. Proto výdrž baterie v hodinách neuvádíme. Výdrž v čase se totiž může výrazně lišit s ohledem na aktuální způsob využívání. (Plný výkon, vysoký jas, hraní her apod. vs úsporný režim, práce ve wordu atd.)

Jak rychle mi objednávku doručíte?

Většinu objednávek doručíme do 24 hodin. Klíč je jednoduchý – pokud objednáte do 14:00, stihneme expedovat ještě ten samý den a objednávka je u vás doma následující pracovní den :-)

Dostanu k zakoupenému zařízení nějaké příslušenství?

Ano, k notebooku dostanete napájecí adaptér a potřebný kabel. U předváděcích modelů je vše zabaleno v originální krabici. K repasovaným stolním PC dostáváte všechnu potřebnou kabeláž rovněž zdarma. Současně ke všem zařízením dodáváme licenci Windows zdarma. Systém bude již nainstalován pro nového uživatele s veškerými potřebnými ovladači. A to už nějaký ten čas a nervy ušetří že? :-)

Lze koupit na splátky?

Ano prodáváme i na splátky. Stačí v procesu objednávky zvolit možnost platby “Nákup na splátky - iplatba.cz“. Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko “Zaplatit na splátky“ Poté dojde k přesměrování na stránky firmy Cofidis, kde si vyberete možnosti splácení a zadáte své údaje. Pro dokončení objednávky je potřeba tento proces dokončit. Společnost Cofidis následně půjčku vyhodnotí a dává nám i Vám vědět, jestli ji schválila. Pro výpočet splátek a jednotlivých možností, jsou u produktů vždy k dispozici splátkové kalkulačky.

Jaké jsou podmínky nákupu na IČ?

Jsme plátci DPH, čili si ho můžete odečíst. Záruku pro podnikatele držíme stejnou beze změny. Rovněž na rozdíl od zákona neupíráme našim obchodním partnerům zboží vrátit do 14 dní bez udání důvodu.

Jak řešit případnou reklamaci?

Nastal nějaký problém? Něco není v pořádku? Velice nás to mrzí a buďte si prosím jisti, že vyvineme maximální úsilí, abyste měli své zařízení v pořádku co nejrychleji. I přes naše pečlivé testování se díky typové podstatě našeho zboží, které prodáváme (elektronika), může nějaká výrobní vada projevit až časem. Pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefon, je možné, že Vám náš technik bude schopen poradit i na dálku. Často se některé problémy, zejména ty softwarové, dají řešit okamžitě. Ušetří to zejména Váš čas, který byste zbytečně strávili bez Vašeho zařízení. Pokud ovšem bude nutné zařízení poslat na reklamaci k nám, vězte, že se ji budeme snažit vyřešit co nejdříve. Jsme firma orientující se na zákazníka a nebereme to jen jako prázdné heslo. Víme, že Vaše spokojenost je spjata s perfektním servisem a uvědomujeme si to i u řešení reklamací.
Zboží prosím zašlete na naši adresu:

Počítárna, Zábrdovická 16a, Brno, 615 00
Prosím dbejte na pečlivé zabalení Vaší elektroniky. K zásilce připojte průvodní dopis. Klidně psaný rukou, hlavně ať je z něj zřejmé, co je třeba opravit. Zbytek už nechte na nás :-) Ztratili jste fakturu? S tím si nelamte hlavu, nevadí. Máme ji v systému.

mohu odstoupit od kupní smlouvy/vrátit zboží?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně. Prosím kontaktujte nás, pomůžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Je třeba nám zaslat zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno na naši kontaktní adresu (ne fakturační). Prosím krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a přejete si zaslat peníze zpět. Napište nám prosím i číslo účtu, ať víme kam částku zaslat. Můžete využít i námi předpřipravený formulář, který si lze stáhnout kliknutím zde.