Dotazy
Potřebujete s čímkoliv poradit?
Od toho jsme tu! Podívejte se prosím níže, na časté dotazy, které jsme pro vás přehledně zpracovali. Je text dlouhý? Mrkněte na naše videa!
Nenašli jste co jste hledali? Nevadí, napište nám na info@pocitarna.cz nebo použijte chatovací okno v pravém dolním rohu stránky. Kolegové na naší zákaznické podpoře vám velice rádi poradí s jakýmkoliv vašim dotazem.
Časté dotazy na dopravu
Jak rychle mi objednávku doručíte?
Stačí, když si objednáte do 14:00, a další den bude balíček u vás. Pokud si ale přiobjednáte doplňkovou službu, expedice se o den pozdrží.
Jak zboží balíte, aby došlo v pořádku a celé?
Velmi pečlivě! Krabice jsou vybavené speciálními proložky pro notebooky, které ho fixují na místě. K tomu přikládáme větší množství ochranných bubliny, aby byla vaše zásilka jako v bavlnce.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Buď se můžete stavit přímo na naší kamenné prodejně v Brně, nebo si nechte vše poslat na libovolnou adresu. Případně nějaký z pick-up pointů.



Časté dotazy na zařízení
Adaptér a potřebné kabely?
U nás vždy dodáváme ke všem notebookům a počítačům potřebný adaptér a příslušnou kabeláž. Nemusíte tudíž nic navíc dokupovat. Případná výjimka je vždy výrazně uvedena u produktu.
Jaký je stav našich repasovaných a předváděcích produktů?
Mimo nové zboží nabízíme dvě hlavní kategorie. V předváděcích kusech se nachází zánovní zboží z výstav nebo nevyprodaných zásob výrobce. Často jsou jen rozbalené. Vždy mají záruku 24 měsíců nebo delší. Spolupracujeme přímo s výrobci pod výhradními smlouvami. Zboží tedy pochází přímo z HP, Lenova, MSI, ACERu atd. V repasovaném zboží najdete odolné a výkonné manažerské modely se zárukou 12 měsíců. Jsou vždy 100 % funkční a kompetně otestované v rámci našich přísných norem. Kondici dále upřesňujeme třídami A až B-. Zatímco „Áčka“ jsou v perfektním stavu s minimem vizuálních nedostatků, kategorie B nabízí výraznou slevu za kosmetické vady, které však nemají vliv na funkčnost zařízení. Více se dočtete v našem článku:
Stav našich produktů aneb přehledně a jednoduše.
Máte i servis notebooků a telefonů?
Ano. A nejen jich. Opravujeme i stolní PC a tablety. Zkrátka elektroniku, kterou disponujeme na našich stránkách. Pokud budete mít o naše servisní služby zájem, kontaktujte nás a my vám opravu naceníme. U složitějších případů provedeme zdarma analýzu problému a poté navrhneme možný postup opravy.
Jaký je původ repasovaných zařízení?
Pochází přímo od zahraničních leasingových společností. V žádném případě nevykupujeme zařízení od koncových zákazníků.
Časté dotazy k nákupu
Dostanu k zakoupenému zařízení i příslušenství?
V balení naleznete vždy všechny potřebné kabely a adaptéry. Tedy i u každého notebooku je vždy automaticky napájecí adaptér. Předváděcí zařízení je vždy v originální krabici. Každé zařízení Vám příjde plně nainstalované a aktualizované. To vám ušetří peníze ale hlavně váš čas.
Je klávesnice v češtině?
Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Necháváme si je dělat na zakázku vždy tak, aby design odpovídal původnímu zařízení. Vydrží a na první pohled jsou v podstatě k nerozeznání.
Jak je na tom baterie?
U nás se výdrž baterie v hodinách nedozvíte. Výdrž se totiž může značně lišit. Procenta z původní kapacity jsou transparentnější a rozhodně ne zavádějící.
Stav baterie u předváděcího zboží je na 99 % původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.
U repasovaných modelů se pohybuje kapacita mezi 60–99 %.
Jaké jsou podmínky nákupu na firmu?
Díky tomu, že jsme plátci DPH, můžete si nákup vložit do nákladů a DPH tak odečíst. Podnikatelům nabízíme záruku 1 rok vyjma business modelů. U těch platí uvedená záruka 3 roky.
Naši obchodní partneři navíc mohou vyměnit zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
Nákup na splátky
Pro nákup na splátky stačí v procesu objednávky zvolit možnost platby “Home Credit splátky“. Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko “Zaplatit na splátky“ Poté dojde k přesměrování na stránky firmy Home Credit, kde si vyberete možnosti splácení a zadáte své údaje.
Pro dokončení objednávky je potřeba tento proces dokončit. Společnost Home Credit následně půjčku vyhodnotí a schvaluje.
Zpětný odběr
Ovšem i tyto zařízení jednou doslouží. Rádi bychom vám nabídli způsoby, jak pohodlně a zdarma odstranit svá nepoužívaná elektrozařízení a baterie.
Časté dotazy na reklamace
Jak řešit případnou reklamaci?
Předně s námi. Věřte, že nás jakýkoli problém skutečné mrzí a vše se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Jestli objevíte jakoukoli závadu, kontaktujte nás. Stačí napsat e-mail nebo zavolat. Často jde totiž jednoduché softwarové chyby, s kterými vám poradí náš technik i po telefonu. Díky tomu ušetříte čas, který byste museli trávit bez vašeho zařízení.
Když to ale nepůjde a přístroj budete muset zaslat k nám, uděláme vše proto, aby byl co nejdříve zpět u vás. Ale nebojte, nikdy ne na úkor servisu a opravy. Přístroj pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbal a byl dostatečně vypolstrovaný. Bublinkové fólie, polyesterové proložky nebo zmačkané noviny. Zamezíte tak nechtěnému poškození při přepravě.
Zboží zašlete na naši adresu:
POČÍTÁRNA s.r.o.
Vlkova 1a
628 00 Brno
S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji v systému a vy nic tisknout nebo posílat nemusíte.
Mohu odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží?
Samozřejmě, že ano. Je jasné, že člověk se ne vždy strefí. Pokud je to i vás případ, zkuste nás, prosím, kontaktovat. Můžeme vám pomoci vybrat takový přístroj, který už pro vás bude perfektní. A rovnou zařídíme výměnu.
Jestli ale budete chtít zboží skutečně vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení. Ideální je vše zaslat v původním obalu a krabici. Zařízení je tak perfektně chráněno a snižuje se možnost jeho poškození během přepravy. Do balíku vložte informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a uveďte číslo účtu, na které budete chtít zaslat peníze.
