Návod na instalaci Microsoft Office Pro Plus 2019
Tápete při instalaci kancelářského balíčku MS Office? Rozumíme vám, někdy se u toho člověk pořádně zapotí! A proto jsem si pro vás připravili tento návod, aby instalace vašeho balíčku byla raz dva hotová.
Jak tedy postupovat?
Než začnete, doporučujeme, pokud již nějaké verze balíčku Microsoft Office máte, odinstalovat je (Nastavení -> Aplikace -> vyberete stávající Office a zvolíte "odinstalovat").
1. Klikněte na tento odkaz: https://setup.office.com/?ms.officeurl=setup
2. Přihlaste se pomocí Vašeho účtu nebo si vytvořte nový účet.
3. Zadejte kód Product Key, který jste od nás obdrželi e-mailem. Zvolte zemi a jazyk.
4. Následně je potřeba 2x kliknout na tlačítko další. Poté pomocí tlačka stáhnout získáte instalační balíček aplikací.
5. Po dokončení stahování na soubor 2x klikněte a spusťte instalaci.
6. Po nainstalování balíčku můžete otevřít libovolnou aplikaci (např.: Word nebo Excel).
V některých případech po spuštění aplikace je zapotřebí ještě ověření pomocí ID kódu.
Zvolíte Aktivaci přes telefon.
Pro aktivaci zavolejte na libovolné číslo. Tato volba neovlivní jazyk zobrazení v aplikacích balíčku Microsoft Office po aktivaci. Pokud si vyberete bezplatné číslo ze své země, můžete zavolat zadarmo. Budete volat s automatickým robotem, který Vás provede dalšími kroky.
Robotický hlas vás požádá o ID instalace.
(použijte svoje vlastní čísla z vlastního aktivačního okna)
Zadejte čísla do klávesnice telefonu, ve chvíli, kdy vás o ně robotický hlas požádá.
Robotický hlas vám poskytne potvrzovací ID na dokončení aktivace:
Zapište si svoje potvrzovací ID. Budete ho potřebovat, pokud budete muset balíček přeinstalovat a znovu aktivovat.
Následně by mělo již být vše v pořádku.
Co když kód nebo ID nefunguje?
V tu chvíli se na nás obraťte na info@pocitarna.cz a pomůžeme vám.
Pro případné řešení nefunkční licence budeme potřebovat zaslat snímek zadaného Product Key a chybové hlášky.
V případě, že se Vám licenci podařilo stáhnout, ale při ověření v aplikaci pomocí ID, vám robot při telefonické aktivaci zamítnul licenci, nám zašlete snímek vašeho ID.
Licenci vám vyreklamujeme u dodavatele a obratem zašleme nový klíč.
Napište nám e-mail na: info@pocitarna.cz