test

  Časté dotazy na dopravu

  Jak rychle mi objednávku doručíte?

Stačí, když si objednáte do 14:00, a další den bude balíček u vás. Pokud si ale přiobjednáte doplňkovou službu, expedice se o den pozdrží.


  Jak zboží balíte, aby došlo v pořádku a celé?

Velmi pečlivě! Krabice jsou vybavené speciálními proložky pro notebooky, které ho fixují na místě. K tomu přikládáme větší množství ochranných bubliny, aby byla vaše zásilka jako v bavlnce.

  Přejít na odpověď

  Časté dotazy na reklamace

  Jak řešit případnou reklamaci?

Předně s námi. Věřte, že nás jakýkoli problém skutečné mrzí a vše se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Jestli objevíte jakoukoli závadu, kontaktujte nás. Stačí napsat e-mail nebo zavolat. Často jde totiž jednoduché softwarové chyby, s kterými vám poradí náš technik i po telefonu. Díky tomu ušetříte čas, který byste museli trávit bez vašeho zařízení.

Když to ale nepůjde a přístroj budete muset zaslat k nám, uděláme vše proto, aby byl co nejdříve zpět u vás. Ale nebojte, nikdy ne na úkor servisu a opravy. Přístroj pečlivě zabalte. Ideálně tak, aby se v krabici nehýbal a byl dostatečně vypolstrovaný. Bublinkové fólie, polyesterové proložky nebo zmačkané noviny. Zamezíte tak nechtěnému poškození při přepravě.

Zboží zašlete na naši adresu:

POČÍTÁRNA.CZ
Vlkova 1a
628 00 Brno

S fakturou si nelámejte hlavu, máme ji za vás v systému.

  Přejít na odpověď

  Vzorový formulář      Mrkněte na video


  Mohu odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží?

Samozřejmě, že ano. Je jasné, že člověk se ne vždy strefí. Pokud je to i vás případ, zkuste nás, prosím, kontaktovat. Můžeme vám pomoci vybrat takový přístroj, který už pro vás bude perfektní. A rovnou zařídíme výměnu.

Jestli ale budete chtít zboží skutečně vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení. Ideální je vše zaslat v původním obalu a krabici. Zařízení je tak perfektně chráněno a snižuje se možnost jeho poškození během přepravy. Do balíku vložte informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a uveďte číslo účtu, na které budete chtít zaslat peníze.

  Vzorový formulář

  Časté dotazy k nákupu

  Dostanu k zakoupenému zařízení i příslušenství?

V balení naleznete vždy všechny potřebné kabely a adaptéry. Předváděcí zařízení je vždy v originální krabici a příjde plně nainstalované a aktualizované. To vám ušetří peníze ale hlavně váš čas.

  Přejít na odpověď


  Je klávesnice v češtině?

Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Necháváme si je dělat na zakázku vždy tak, aby design odpovídal původnímu zařízení. Vydrží a na první pohled jsou v podstatě k nerozeznání.

  Přejít na odpověď


  Jak je na tom baterie?

U nás se výkon baterie v hodinách nedozvíte. Výdrž se totiž může značně lišit. Procenta z původní kapacity jsou transparentnější a rozhodně ne zavádějící.

Stav baterie u předváděcího zboží je na 99 % původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.

U repasovaných modelů se pohybuje kapacita mezi 60–99 %.


  Jaké jsou možnosti dopravy?

Buď se můžete stavit přímo na naší kamenné prodejně v Brně, nebo si nechte vše poslat na libovolnou adresu. Případně nějaký z pick-up pointů.


      Logo          

  Ceník dopravy


  Jaké jsou podmínky nákupu na firmu?

Díky tomu, že jsme plátci DPH, si můžete nákup u nás odečíst z nákladů. Podnikatelům nabízíme záruku 1 rok vyjma business modelů. U těch platí uvedená záruka 3 roky.

Naši obchodní partneři navíc mohou vyměnit zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

  Přejít na odpověď

  Časté dotazy na zařízení

  Co řadíme do předváděcího zboží?

Předváděcí modely pocházejí z propagačních akcí výrobců, nevyzvednutých a vrácených objednávek nebo nevyprodaných skladových zásob. Ať už ležely na skladě, nebo si udělaly výlet k nerozhodnému zákazníkovi, jsou jako nové. Často absolutně nepoužívané. Zkrátka jen vybalené a zabalené. Všechny modely navíc disponují českou klávesnicí. Ty, kterým chyběla, jsme opatřili kvalitními vinylovými polepy. Vždy v barvě původní klávesnice tak, aby nebylo nic poznat.

Díky tomu, že jde o zboží přímo od samotných výrobců, nabízíme ho se vší parádou. Dvouletou zárukou i nervy šetřící warranty pickup servisem. Takže pokud se vám během 24 měsíců od koupi s počítačem cokoliv stane, vyzvedne ho u vás zdarma autorizovaný servis.

  Přečtěte si více o předváděcím zboží      Mrkněte na video


  Co řadíme do repasovaného zboží?

Je to vlastně high-endové zařízení za low-endové ceny. V překladu tak získáte maximální výkon a životnost za minimální ceny. Přístroje pochází z kanceláří velkých firem, které je měly v pronájmu. Aby jim všechno šlapalo, potřebují špičkové vybavení. Berou jen to nejlepší. To, co vyhovuje vysokým nárokům a přežije každodenní užívání. Pod drobnohledem je naprosto všechno. Od kvalitní konstrukce až po hi-tech komponenty. Každý stroj sami navíc podrobujeme sérii testů. Výkonnostních i zátěžových. Do prodeje se nakonec dostanou jen ty, které jsou plně funkční. Musí běžet jako na drátkách a jediná přípustná vada je ta estetická.

  Přečtěte si více o repasovaném zboží      Mrkněte na video


  Máte i servis notebooků a telefonů?

Ano. A nejen jich. Opravujeme i stolní PC a tablety. Zkrátka elektroniku, kterou disponujeme na našich stránkách. Pokud budete mít o naše servisní služby zájem, kontaktujte nás a my vám opravu naceníme. U složitějších případů provedeme zdarma analýzu problému a poté navrhneme možný postup opravy.

  Ceník oprav Apple iPhone

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.